Ella Helpt bij schadeclaims

Die je krijgt als leverancier, werkgever of door andere oorzaken

perm_contact_calendar

Leverancier

Klanten hebben letsel door uw producten en/of diensten.

Lees meer →

local_library

Werkgever

Bij beroepsziekte of een arbeidsongeluk van uw werknemer(s).

Lees meer →

record_voice_over

Overig

Als u wordt aangesproken door een derde partij.

Lees meer →

Waarom Ella?

Uw bedrijf kan op vele manieren aansprakelijk worden gesteld voor letselschade. Met haar jarenlange ervaring helpt Ella bedrijven bij het aannemen, inventariseren, en afhandelen van deze schadeclaims. Haar persoonlijke, proactieve en positieve aanpak met extra aandacht voor uw reputatie en imago werkt!

assignment
Proactieve, herstelgerichte benadering.

accessibility
Direct inzetbare, ervaren experts.

wc
Oog voor alle betrokken belangen.

updateModern, professioneel en 24/7 online.

“Enorme pre van het systeem vind ik de rekenkern. Die maakt het systeem heel eerlijk en dat is een sterk punt. Tot slot sprak ook het idee erachter mij heel erg aan, op een andere manier naar benadeelden kijken, uitgaan van vertrouwen en hun de regie op hun eigen dossier geven. De voornaamste besparingen zitten in de eerlijke, consistente schadelast. Daarnaast ga je uiteindelijk minder expertisekosten maken en als je zou willen, kun je ook in de behandelkosten een besparing realiseren. Voor het management is het heel prettig dat je veel minder afhankelijk van menselijke inspanningen bent om je aan die termijnen te houden. Met het systeem ben je wat dat betreft meer compliant.“

Henk den Hollander

Manager schaderegeling, Reaal Verzekeringen

Ella Helpt

Sneller, beter, persoonlijker.

%

Snellere claimafhandeling

Gemiddelde klanttevredenheid

Keer ingeschakeld

Ella helpt sneller, beter en persoonlijker

Heeft u vragen? Neem gerust contact met haar op!

Liever persoonlijk contact?

10 + 14 =