Hogere klanttevredenheid en lagere kosten

Ella is specialist in personenschade en met een 8,4 voor klanttevredenheid de beste in de branche.
Versnel het herstel en bespaar in kosten. Ella kan u helpen met diverse opleidingen en door
schadespecialisten of casemanagers te leveren.

perm_contact_calendar

Schadespecialisten

Specifieke expertise nodig? Ella is eerlijk, persoonlijk en snel. Bekijk haar expertises.

Lees meer →

local_library

Training & Opleiding

De skills en kennis van uw mensen verbeteren met opleidingen en trainingen voor medewerkers of teams.

Lees meer →

group

Casemanagers

Wilt u snel een grote hoeveelheid claims afhandelen? Ella’s casemanagers
helpen u.

Lees meer →

Ella is de beste in de branche. Waarom?

Ella is empathisch, heeft ruime ervaring in personenschade, kent alle rekenregels van verzekeraars en schakelt snel met uw systemen en collega’s. Tevreden klanten die sneller herstellen en vlotte procedures voor de schadeafhandeling zijn het resultaat.

restore
Ella is specialist in letselschade en snel herstel.

hearing
Ella is persoonlijk en begripvol naar alle betrokken partijen.

favorite_border
Ella is eerlijk, open en transparant: u kunt zelf zien waar u recht op heeft.

alt-text
Ella heeft al duizenden claims mogen regelen en krijgt gemiddeld een 8,4.

“Het systeem gaat verder dan alleen het invoeren van een aanvraag of claim en is meer dan alleen digitale (aanvraag)formulieren. Adviseur, klant en maatschappij werken samen aan het dossier. Het systeem ondersteunt het hele proces voor acceptatie en claims. Na het indienen van de aanvraag, verloopt alle correspondentie via het systeem. Denk aan tele-acceptatieverslag, aanvullende (medische) stukken, acceptatievoorstel en polis. Tevens verloopt voor claims alle correspondentie tot het sluiten van de claim via het systeem

Koos van der Togt, VIVAT

Ella Helpt

U bent niet de eerste die geholpen is door Ella. Ella heeft ruime ervaring.

%

Snellere claimafhandeling

Gemiddelde klanttevredenheid

Keer ingeschakeld

Ella helpt sneller, beter en persoonlijker

Heeft u vragen? Neem gerust contact met haar op!

Liever persoonlijk contact?

10 + 2 =